Doręczanie dokumentów elektronicznych

Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Augustowie

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 180), Starostwo Powiatowe w Augustowie informuje, że uruchomiona jest:

Sposób wysłania pisma do Urzędu za pomoca ePUAP opisano w: Procedura wysłania Pisma Ogólnego przez ePUAP do Starostwa Powiatowego w Augustowie

Adresy skrytek na ePUAP:

  • /StarostwoPowiatoweAugustow/SkrytkaESP lub
  • /StarostwoPowiatoweAugustow/skrytka

Akceptowane struktury dokumentów elektronicznych:

Akceptowane dokumenty dostarczone elektronicznie - zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. (poz. 1216) - "Formaty danych, w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism", to pliki w formacie: doc, docx, gif, jpg, jpeg, ods, odt, pdf, png, rtf, svg, tif, tiff, txt, xls, xlsx, xml.

Inne wymagania

Dokumenty elektroniczne, aby miały moc prawną, muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub Profilem Zaufanym, w innym wypadku petent zostanie poproszony o uzupełnienie swojego dokumentu o taki podpis.

Metryka strony

Udostępniający: Wydział Organizacyjno - Prawny

Wytwarzający/odpowiadający: Starostwo Powiatowe Augustów

Data wytworzenia: 2018-01-15

Wprowadzający: Grzegorz Haraburda

Data wprowadzenia: 2008-04-30

Data modyfikacji: 2021-05-07

Opublikował: Grzegorz Haraburda

Data publikacji: 2008-04-30