Sposób doręczania dokumentów elektronicznych

do Starostwa Powiatowego w Augustowie

 

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Starostwie Powiatowym w Augustowie uruchomiona została

Elektroniczna Skrzynka Podawcza.

Procedura wysłania Pisma Ogólnego do Starostwa Powiatowego w Augustowie

Akceptowane struktury dokumentów elektronicznych:

Akceptowane dokumenty dostarczone elektronicznie - Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766).

Inne wymagania

Dokumenty elektroniczne aby miały moc prawną muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub Profilem Zaufanym w innym wypadku petent zostanie poproszony o uzupełnienie swojego dokumentu o taki podpis.

Załączniki do treści

Metryka strony

Udostępniający: Wydział Organizacyjno - Prawny

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Haraburda

Wprowadzający: Grzegorz Haraburda

Data wprowadzenia: 2008-04-30

Data modyfikacji: 2015-12-03

Opublikował: Marek Taraszkiewicz

Data publikacji: 2008-04-30