Sekretarz Powiatu Augustowskiego

Zadania i kompetencje Sekretarza:
1. organizuje i koordynuje pracę Starostwa, a w szczególności:

1) czuwa nad prawidłowym przebiegiem i terminowością wykonywanych zadań,
2) koordynuje prace związane z opracowywaniem projektów aktów regulujących struktury i zasady działania Starostwa,
3) nadzoruje tok przygotowywania projektów uchwał Rady i Zarządu,
4) nadzoruje prace związane z organizacją obrad Rady i Zarządu,
5) nadzoruje wykonanie aktów normatywnych Starosty,
6) wykonuje zadania związane z funkcją pełnomocnika do spraw wyborów - urzędnika wyborczego,
7) nadzoruje sprawy poprawy warunków materialno-technicznych działalności Starostwa, komputeryzacji, zakupów środków trwałych, remontów oraz gospodarki powierzchnią użytkową budynków i pomieszczeń Starostwa,
8) koordynuje kontrolę wewnętrzną Starostwa,
9) zapewnia zgodność działania Starostwa z obowiązującymi przepisami prawa,
10) nadzoruje prawidłową obsługę obywateli,
11) koordynuje, nadzoruje i kontroluje rozpatrywanie skarg i wniosków,
12) uczestniczy w obradach Rady i Zarządu z głosem doradczym,
13) koordynuje współpracę pomiędzy komórkami organizacyjnymi Starostwa.

2. Sekretarz posiada upoważnienie do podpisywania pism w sprawach z zakresu swojej właściwości niezastrzeżonych do kompetencji Starosty.
3. Sekretarz pełni jednocześnie funkcję Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością w Starostwie. Zadania Pełnomocnika określone są w Księdze Jakości zatwierdzaną w drodze zarządzenia Starosty.

Metryka strony

Udostępniający: Wydział Organizacyjno - Prawny

Wytwarzający/odpowiadający: Wydział Organizacyjno - Prawny

Data wytworzenia: 2003-09-01

Wprowadzający: Grzegorz Haraburda

Data wprowadzenia: 2003-09-01

Data modyfikacji: 2020-03-11

Opublikował: Grzegorz Haraburda

Data publikacji: 2003-09-01