Doręczanie dokumentów elektronicznych
Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Augustowie
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 180), Starostwo Powiatowe w Augustowie informuje, że uruchomiona jest:
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP (otwiera się w nowym oknie)
Sposób wysłania pisma do Urzędu za pomoca ePUAP opisano w: Procedura wysłania Pisma Ogólnego przez ePUAP do Starostwa Powiatowego w Augustowie
Adresy skrytek na ePUAP:
- /StarostwoPowiatoweAugustow/SkrytkaESP lub
- /StarostwoPowiatoweAugustow/skrytka
Akceptowane struktury dokumentów elektronicznych:
Akceptowane dokumenty dostarczone elektronicznie - zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. (poz. 1216) - "Formaty danych, w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism", to pliki w formacie: doc, docx, gif, jpg, jpeg, ods, odt, pdf, png, rtf, svg, tif, tiff, txt, xls, xlsx, xml.
Inne wymagania
Dokumenty elektroniczne, aby miały moc prawną, muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub Profilem Zaufanym, w innym wypadku petent zostanie poproszony o uzupełnienie swojego dokumentu o taki podpis.
Metryka strony